Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bakan Gürlek: Madde bağımlılığıyla mücadeleyi sürdürüyoruz

ANKARA – BHA Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan liderliğinde yürütülen çalışmalar

ANKARA – BHA

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan liderliğinde yürütülen çalışmalar kapsamında rehabilitasyon süreçlerinin sistematik bir modele dönüştürüldüğünü ifade eden Gürlek, uzman hekimler ve psikososyal destek ekipleriyle hükümlülere yönelik bireysel çalışmalar yürütüldüğünü kaydetti.

Bakan Gürlek, sosyal ve mesleki gelişimi destekleyen uygulamalarla hükümlülerin yeniden topluma kazandırılmasının hedeflendiğini belirterek, “Bağımlılık zincirlerini kırmak ve tek bir vatandaşımızı dahi bu tehdidin insafına bırakmamak için tüm imkanlarımızla mücadelemizi sürdürüyoruz.” ifadelerini kullandı.

Kaynak